kemalangan:O

assalamualaikum
it's been a long time aku x post pape kat blog kesayangan aku nih;P
ok..hari ni nak share pasal kemalangan yang berlaku kat depan rumah aku..berdebar x berdebar??
aku berdebar lah sebab tgn menggeletar menaip..kejadian berlaku pada awal pagi 12 november 2010..satu family aku tgah bersiap2 nak pergi HAC adik aku kat sekolah.
mak ayah aku dah pergi restoran yg berdekatan dgn rumah aku..aku dgn adik perempuan aku masih di rumah..tiba-tiba.........BANNNNNNG!!!!
miza:pe bnde tuhh??
aku:alah orang punggah barang dari lori kot,,
sambil berjalan ke depan sikit..
aku:ehh bukan orang punggah barang lah..eksiden dohhhhh!!
miza:yeke2??(berlari nak tgk..)

cepat2 aku kunci pintu rumah dan berlari kat tempat kejadian..dan ini lah yang berlaku...

ade seorang wanita yang tercedera semase kejadian..syukur Allah masih panjangkan usianya..macam mane kejadian berlaku pon aku x pasti,sape salah ke ape,aku pon xtaw..tapi inilah yang terjadi..nasib semuanya masih selamat..lepastu aku xtaw pape cite..ntah masuk surat khabar ke x,aku pon x pasti,tapi yang pasti maka ayah aku panggil dan kami  meneruskan perjalanan ke sekolah(sebab dah lambat pon sebenarnye)
P/s:kepada semua..beringatlah semasa memandu,jgn sesedap hati je nak pecut kereta korang yang  hebat tuh laju2..kepada yang nak melintas jalan,jangan lupa pandang kiri dan kanan sebelum melintas..SAYANGI DIRI DAN KELUARGA ANDA:D

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 comments:

Post a Comment