akhir oktober

halo halo halo.lame sudah x update blog nih.ni lah malas ade blog .malas nak update.hahaha
haa..hari ni nak story mory pasal mggu lepas (hari hari terakhir oktober 2010);D
mggu lepas aku pegi tolong akak sedare aku jual tudung dekat putrajaya dan kl kami bukak booth..kerja tak penat pon,tapi tu lah nak tggu orang beli tu kemain lah lame.and yg paling penting communication.mcm mane nak tarik pelanggan datg booth kite kan..tapi tuh bukan citenye,aku malas nak cerita panjang2 sgt.kalau korang nak taw aku jual tudung ape sila lah lawat
www.najjah.com
haa..butik nih farah deeba (pengacara nasi lemak kopi o) and awin(partnership dia) punye butik.
kalau korang berminat jgn malu2 jgn segan2.cakap je dgn aku..sebab akak sedare aku dealer utk butik nih jugak.;D ni antara gmbar2nye lah:

                                        
                                               ni akak sedare aku-muzanira (dealer putrajaya)

aku x de dalam gmbar sebab aku lah yg tagkap gmbar(hehe;P)
kain najjah ni sgt sedap.kain jenis cotton shirt.sedap nak pakai;D(PERCAYALAH)

pelbagai colour yang menarik;D







antara selendang yang di jual

kalau nak tahu lebih lanjut sila lah lawat url yg aku bg tadi.mmg sgt menarik.cantik,tertarik!!;D

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 comments:

  1. Waaahh banyak nye corak mengaummm! I likeeeee!

    ReplyDelete
  2. tu lah nabel..pasti ko suke.ko kan suke corak mengaum2 nih;D

    ReplyDelete