There was an error in this gadget

Monday, November 1, 2010

i love this kids;D

mggu lepas pon aku dapat berjumpa dengan budak2 yang aku jage mase cuti spm dulu(babysitter dorang)
seronoknyaaaa!!!!!aku memang rindu gile kat dorang nih.yelahh,aku jage dorang kan dulu.lame gak lahh(berbulan bulan lah gak)tu yang aku rapat dengan dorang tuhh;D
dorang paggil aku kakak besar*sebab nye aku pon xtaw lah*
semenjak aku masuk uitm nih,aku jarang dapat jumpa dorang,so kali ni dapat tido rumah dorang memang dorang semua seronok lahh!!aku lagi lahhh seronok yang teramat;D
akif iskandar(dia sruh panggil dia abang)

mase nih dorang ajak aku main kat luar;D
                                                  


diorang ambik hp aku suruh tangkap gambar dorang(kaki bergambar betul)
                



ni baby darwish(afnan darwish)*geram*
                                                

mase nih kitorang pegi the mall,tengah tggu makanan,sempat lagi dorang nih nak bergambar kan;D
aku ikut je lahh.....


afiqah natasya(kakak)



ni lah ragam dorang(cute cute je):
dorang x bagi aku balik rumah aku.sampai nangis2 x bg aku balik..sedih aku nak tinggalkan dorang gak sebenarnye.tapi yelah,xkan aku x nak balik rumah pulak kann..*kakak,abang,darwish,lain kali kakak besar datang lagi rumah korang ye..nnti kite main sme2 lagi..sayangggggg korangggg sangaaaat2!!!!!!*
muah muah muah;D;D

No comments:

Post a Comment