kebosanan;

assalamualaikum :D


awal mula pertama mula(eceh ayat mula2 dah poyo sgt)*_*
ok,xtaw nak mula dari mane sebenarnya,because this is my first time blogging(gigil nih..ok tu hiperbola sikit haha)
dah lame kawan aku dah ade blog,aku plak baru nak start *lame* ya..i know2..before this aku suka baca blog rakan2 kesayangan ku..tapi xde lah pulak rase nak buat blog lagi,tapi kali ni,di saat ini,perasaan nak buat blog kian membuak,kerana apa??kerana apa??..kebosanan!!!
currently tengah cuti sem sekarang.sebulan lebih cuti.^_^..tapi..tak tau nak buat pe oo cuti sebulan..kalau keluar kene pkir duit pulak bagai..haish!!so timbul lah minat nak mem blogging ni..heheh:D
sampai sini je lah bebelan aku ye..sebab nak try2 je post pape kat blog aku..hahahaXD

P/s: sentiasa bergembiralah di hari hari yang berikutnya:D



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 comments:

Post a Comment