sem 2:D

ho hoi hoi~!!!!*eceh gaye cakap macam starting lagu m daud kilau nih*

ok!agak lame jugak lah kan aku x update blog aku nih.naik bersawang dah.eceh ade ke blog bersawang??memandai je aku nak letak penyedap ayat aku nih kan:P
tapi x kesa lah tuh semua.Entry aku nih,aku nak story mory pasal sem 2.lambat kan baru nak cerita??orang lain dah cite pasal assignment dan sebagainya, aku baru lah nak cerita pasal sem 2 aku kan.
haa..utk sem 2 nih aku kene tukar group..,haa??ape?? tukar group?kenapa pulak nak tukar group nih..*bebel2*
hah cam tu lah aku bebel kat kawan aku pasal tukar group semua kan.sori lah eh korg yg dgr bebelan aku yg panjang lebar dan penuh dgn soalan2 yang kadang2 x masuk akal sgt kan:P
ye!ye!aku tukar group,buak aku je,semua budak enjin pon..-___-ok,aku tukar group dari m3 ke m1.

sedih juga lah kene tukar group mula2.hua hua hua..;'(
ok jgn nak over sgt boleh x?? tapi nasib baik aku ok je dgn budak2 group m1,sebab aku penah je lepak2 dgn dorg sebab housemate merangkap kawan baik aku kat uitm nih dulu group m1 tuh.so,aku pon dah terbiase je lah dgn dorg.Antara budak2 m1 yang aku selalu lepak same2 ialah...*drum roll sikit*

adi,adam dan dollah..nasib lah aku dah kenal korang doh..thank god :) ah!! dorg nih lah budak2 tetap kelas m1 yang aku selalu lepak..so x de lah aku janggal sgt nak masuk group baru nih kan..buat mase nih,ok2 lah masuk group baru,lagipon ade lagi 3 org budak group aku yang masuk group m1 nih juga.so xde lah aku kesunyian sgt kan:P
papepun,aku x kesa masuk kelas mane2,asalkan aku bahagia:D

                

ni lah adila athirah a.k.a adi:D

hahha!sori lah ye gmba x berapa nak awesome macam org nye kan:P
aku lah tuh yg gerak tgn..:P
*time2 phy lah ko nak bergambar kan mira oii*

p/s:ape2 pon aku tetap sayang semua kawan2 group m3..korang mmg kawan yg best lah..x penah aku jumpa budak sekelas yg sekepala dgn korg.n group m1.silalah terima saya di dalam group kamu semua ye:D*wink wink*

k lah.cukup cite kat sini.bye!RnO~

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 comments:

Post a Comment